söndag 6 januari 2013

Ni ger mig vitaminkickar:-)

Måste till slut kika in o säga att jag lever trots allt. Nog för att det blev ett till akutbesök på lasarettet i går morse för mig och min astma. Läkaren som lyssnade på mig bad mig att hålla andan för att han inte hörde mitt hjärta pga allt gorm i lungorn:-) Han sa att jag lät rent för djä...gt i mina lungor. Tur man är van och skrattade åt honom:-) Nu är det mera kortison tabletter som gäller. Allt för hälsan:-)

Sen måste jag säga att man piggnar på sig fortare när man hör att ni finns som bryr er. Det värmer i hjärtat när jag får skype samtal, sms och skype tjatt av er trogna trogna väninnor. Ni är guld värda.
Måste skicka på detta sätt ett extra stort hjärta till dej: Anette: Min bloggväninna Kors o Tvärs. Hon har verkligen också varit enorm och hört av sig till mej. Känns skönt att det finns såna som er därute. Trevligt med ett litet skype videosamtal med Anette ikväll också.  Sen har jag min andra trogna bloggväninna  Joy:  Joy tillsammans. Vi skypar också en del. När man bor så långt från varandra är jag glad att skype finns. Vi kan se varandra!!! bara en sån sak:-) Men det har jag sagt förut...att skype är nåt helt enormt.

Tusen tusen tack för att ni finns alla ni som tittar in på min blogg och lägger en kommentar. Ni är så mycket värd för mig. Nu hoppas jag att jag kan komma igång med bloggen igen. Så vi får fortsätta att kommentera hos varandra. Har varit lite för dålig på det just nu från min sida. Men jag känner mig redan bättre ikväll:-) Tack för era uppiggande kommentarer ALLA kommentarer.

Kram// D
Verkar som alla som vi som har blogger har problem att lägga ut bilder ikväll...vet inte om detta problem har varit förut..men jag har också bekymmer. Så det blir en bild jag använt tidigare.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack snälla. Jo jag kämpar på:-)hoppas allt är bra med dej. Kram

      Radera
  2. Usch va jobbigt, hoppas verkligen du är på bättringsvägen nu.
    Lite jobbigt när båda är sjuka.
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det jobbigt när andningen inte riktigt funkar som man vill. Men det ska bli bra så småningom. Maken blir sakteliga bättre. Men seg influensa har det varit. Tack snälla för det:-) hoppas allt är bra med er. Kram tillbaka

      Radera
  3. Skönt att höra att ni känner er lite bättre. Vi har ju (peppar, peppar) klarat oss från influensa, men jag hade ju en riktigt besvärlig lunginflammation tidigare i vintras. Då blir det jobbigt när man har astma. Men visst är det skönt med lite empati från sina bloggvänner. Det är som vi vore en enda stor familj. Underbart. Fortsätt att bli bättre. Kram 3 M

    SvaraRadera
    Svar
    1. 3M: det är härligt m bloggvänner. Helt otroligt vilken kraft internet har. Att man kan få vänner oxå, det är det bästa. Det känns nästa som du säger. Som en stor familj...underbart=sant:) kram

      Radera