tisdag 15 januari 2013

Fotoalbumet kom fram

Igår kväll hamnade vi familjen i soffan, med ett fotoalbum:-) Fotoalbumet var såklart från när Gabriel föddels och hans uppväxt. Såklart var storebror Christoffer också med på en massa bilder:-) Det var en riktigt trevlig stund med en massa massa minnen. Nog fick vi oss en massa skratt. Jag som mamma gillar att fota mina söner, små som stora och i dom konstigaste ställningar. Mycket smårumpor var det såklart med på en massa bilder. Dom är så söta:-) haha. 

Här är en av mina favoritbilder. Gabriel var inte ett år ens, Christoffer var 7 år och så pappa förståss:-) En riktigt fin bild...om ni frågar mej alltså:-)). Orken börjar komma tillbaka sakta men säkert. Det känns skönt.

Läste på en blogg som jag följer...att hon hade köpt en Tassimo. Visst.. en sådan har vi också...så idag blev det en kopp choklad...men oj vad det är gott med varm mjölkchoklad. Det blir jag aldrig less:-)

Kram// D


6 kommentarer:

  1. Visst är det kul med gamla foton!

    Jag fotar gamla foton och sätter in ibland!

    De stora barnbarnen för några dagar sedan!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt m gamla bilder:-) härligt att minnas. Glada minnen. Kram

    SvaraRadera
  3. Vi har också roat oss med en hel del gamla foton. Pratade också att lämna in dem och få dem på DVD så de inte ska bli förstörda. Nu har man ju allt på datorn, så då behöver man bara komma ihåg att göra rejäla backups. Visst är det kul med lite nostalgi då och då. Tänk så unga man är på en del kort!? Ha det så gott och fortsätt att krya på dig. Kram 3 M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut är nostalgitrippen trevligt när man tittar på foton. Snygg var man då:D. Tack snälla. Kram

      Radera
  4. Visst är det kul med äldre foton där man ser frisyrer och kläder osv ha ha ha.
    Tittade i ditt bloggarkiv och såg fina bilder på Dansbandsdrottningen!
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ja Dansbandsdrottning... Vet inte det? Men jag hade några år på scenen. Och kul var det:-) Kram

      Radera