måndag 7 januari 2013

Mellandags rea. Ibland kan man fynda:)

Måste nästan få visa mina mellandagars rea fynd jag gjorde. Här har revbens skadan satt sina spår...jag har ont, astman o förkylningen har också satt sina spår. Ser lite sliten ut.... men nog ville jag vara modell för en stund ändå:)))  Jag hade fått en slant av mina föräldrar i jul, så då blev det denna kappan från en nyöppnad butik i stan. Den var så lätt för mina axlar och sen lite ovanlig så klart. Ibland är väl det också trevligt:) Tack för den snälla mor och far:)
Sedan hittade jag såklart andra saker också som jag köpte mig när det ändå var 50 %. Denna koftan tex som också är jag:) Med lite rysch och glitter. Jag gillar glitter, men det har ni kanske förstått, eftersom min blogg heter vardagsglitter. Jag älskar allt som blänker och glittrar. Det förhöjer vardagen. :)
Sen att det var lite blommor och detaljer på koftan var bara ännu bättre. Jag gillar den skarpt:)
Min nya klänning
Sist kommer min supersköna klänning. Hade tittat på denna i deras skyltfönster ett tag. Så när det blev 50% så var jag bara tvungen att slå till:) Tur att jag hade maken med mig som hjälpte mig i provhytten:) Inte lätt när det tom gjorde ont att prova kläder. Men åter igen.....är man envis så är man:)) och att jag hade hjälp såklart av Kjell.

Ha det gott kära vänner
Kram// D

12 kommentarer:

  1. Vilka kap!
    Nöjd är du också, kul!
    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lennart: jo tala om kap:) klart man är nöjd då:) ha de bra du me. Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att du är så mycket bättre så du kan gå på rea. Fynd gjorde du tydligt. Då är det lite extra roligt. Men har slutat gå på reor, det lönar sig bättre att vänta till vi kommer till Tyskland, då är priserna nästan 50% billigare ändå. Vi åker ju rätt ofta neråt. Snart igen hoppas jag. Fortsätt att krya på dig. Kram 3 M

    SvaraRadera
  4. 3M. Nu var rean innan allt brakade lös ordentligt i kroppen. Hoppas man får fler tips av er då :) vart man ska gå på o handla i Tyskland. Samma som Ecco i Danmark. Kram till er

    SvaraRadera
  5. Snyggt Snyggt Snyggt :))
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj!!:-) det var många snyggt.:-) Tur det när jag ser för sliten ut själv. Kram

      Radera
  6. Så läckra kläder! Förstår att du är nöjd, allra helst när en del var nedsatta!! Ha dé gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var dom fina:-) jag är så nöjd. Speciellt när det är rea, känns det ännu trevligare. Ha de gott ni med:-)

      Radera
  7. Så jättesnyggt!! Kul att handla på rea :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! Det var kul att hitta detta på rean:) Kram

      Radera
  8. Flotte nye klær du har kjøpt deg! God bedring!

    Ha en fin onsdagskveld!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst. Jag är så nöjd:) tack för det snälla:)) ha det gott du också. Kram

      Radera