måndag 21 januari 2013

Säkerhetsskåpet i husbilen

Nu står jag här och bara väntar till vi ska få åka iväg med lilla pärlan....jaja:-) nu tog vi denna bilden i höstas, och inte var det någon snö heller. Jag väntar och väntar:))) Vi är på väg mot ljusare tider det är då ett som är säkert. Man märker det när det är ljusare längre på dagarna. Det är härligt.

Vi har däremot satt in ett säkerhetsskåp i husbilen. Jag har alltid velat ha ett sådant att låsa in alla papper, pass och pengar och att man har en kod att låsa det med. Vi hittade dessutom den perfekta platsen för det:)
Vet inte om det är så vanligt med ett säkerhetsskåp i husbilarna? Har ni nåt och vad tycker ni om det?

Kram// D

8 kommentarer:

  1. Säkert bra!

    Jag får bära på mig och sova på värdesakerna!

    Lev väl o
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lennart: Känns bra ialla fall. Ha ha du får nog göra det:-) kram

      Radera
  2. Vi har ett säkerhetsskåp! Bra för att slänga in pass och färjebiljetter och sånt:
    http://www.freedomtravel.se/2011/03/sakerhet-i-husbilen/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Freedomtravel: det var precis det vi skulle ha det till:-)

      Radera
  3. Vi har också satt in ett skåp - men vart säger jag inte :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anette: va!! Får jag inte veta vart! Då får inte veta vart vi har vårat:-) ha ha. Kramiz vännen.

      Radera
  4. Vi har också ett hemligt skåp, men kan aldrig nämna var det är, för ingen tror det ändå! Kram 3 M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Seniorerspekulerar.se: inte kan man berätta...då är det inte hemligt längre:-) Kram

      Radera