söndag 13 januari 2013

Fototriss

Veckans fototriss: Så här ser det ut där jag är:-) 

Idag är det söndag och det är -13 grader. Reparering pågår ännu för fullt för mej. Därför blir det inte många knop. Så därför denna vackas " inne "fototriss för mej är: 

Min allra käraste värmedyne reglage...ligger mig varmt om hjärtat:)

En god bok att läsa medan jag sitter på värme och drar igång lite massage:)

Sen...varför inte en Stig Helmer story filmen. Den var bra:-)

Här kommer fler http://www.fototriss.se

Ha en bra Söndagkväll
Kram// D

8 kommentarer:

  1. Åh har du massagestol?! Brukar passa på när jag är på något varuhus... Verkar som du haft en skön dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej ingen massagestol...bara en dyna. Men dock jätteskön o bra. Jo jag testar också på varuhusen, men dom är nog så hårda.

      Radera
  2. Vi behöver verkligen lite sol och värme nu så vi slipper vara inne oavsett fototrissar. Klart frisk luft skadar aldrig och är nyttigt för kroppen. 3 M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst behöver vi solen. Men kroppen ska orka hänga med ut också o lungorna framför allt. Ha de

      Radera
  3. Det var en kort och koncis beskrivning av din dag.

    SvaraRadera
  4. Den där boken måste jag läsa nån gång! Handlar väl om den där flickan som rövades bort... hittades hon nånsin?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Boken är riktigt lättläst. Inte någon tung bok....ja frånsett allt bedrövligt som hänt familjen. Det är nog tungt bara det. Nej flickan hittades inte....inte än ialla fall. Hoppas verkligen att dom hittar henne snart.

      Radera