torsdag 10 januari 2013

Gabriels nya blogg & min bok har kommit




Nu har sonen äntligen hittat vart han vill blogga. Det blev wordpress han valde till slut. Han har nu suttit och fixat och fixat med sin nya blogg. Den blev riktigt snygg tycker jag:-) Jag önskade att jag var lika duktig på att fixa med bloggen som han är. Han är så lugn när han håller på. Jag har inte samma tålamod:-) Men det är nog för att jag inte heller kan lika mycket som han kan.
Han finns nu på: http://gabrielgranberg.wordpress.com/


Ta och gör ett besök inne hos honom på hans blogg. :-)

*********

Jag har också fått hemlevererat min bok från Adlibris. Jag har ialla år funderat över hur det gick för den lilla familjen vars liv slogs i spillror när delas lilla Madelene kidnappades från deras hotellrum i Algarve Portugal. Det är nu i Maj 6 år sedan flickan försvann. Jag lever på hoppet...att dom ska hitta henne och att dom får återförenas. Det är en bra sysselsättning att läsa, eftersom jag är långt ifrån frisk ännu.

Kram// D

10 kommentarer:

  1. Stilig blogg han har gjort grabben!

    Jag är också jättedålig på sådant!

    Jag vågar inte, rädd att det pajar helt!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blev den bra:) han är så duktig o intresserad. Ungdomarna vågar prova sig fram. Det vågar man inte själv...precis som du sa, man är för rädd att paja allt:-) Kram

      Radera
  2. Hej Dessan, hoppas att du kryat på dig. Besvärligt med influensa,men som tur är så brukar det gå över till slut. Gabriel är duktig på att få till det - kanske man kan få en liten kurs av honom:)Allt bra här - vi får synas när du är piggare. Kram fr Ken

    SvaraRadera
  3. Kerstin: jo lite bättre är det kanske. Men segt och tungt. Gabriel är helt otrolig på att fixa med datorer. Det är sant.Du får fråga om han kursar:-) Ska du starta en blogg kanske:-) Jo vi ses när vi blir fiska. Kram

    SvaraRadera
  4. Det är en fin blogg han har skaffat sig nu. Han måste ha roligt åt mig när jag knappt klarar av de små problemen som vart ha ha ha men skamm den som gav sig!
    Boken, ja det är också något som jag har funderat på, vart är hon lilla flickan, hoppas hon kommer till rätta.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blev den fin. Han är van sin mamma som behöver hjälp:-) vi är nog många som undrar vart hon är o om hon lever. Hemska tanke. Hoppas någon hittar henne. Kram

      Radera
  5. Det blev ju kanonbra, det temat har jag också funderat över - tycket det är jättesnyggt!
    Kan inte du läsa högt. när du ska läsa boken - jag skulle vilja ha den som ljudbok och då skulle ju du kunna bidra :D Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han fick till det riktigt bra. Och mera håller han på att fixa m bloggen:) ha ha:) vill du ha med mina hostningar oxå då:) vet du den är väldigt lättläst boken:) kram

      Radera
  6. Kul att sonen börjat blogga, ska kika in hos honom :)
    Han kan säkert hjälpa dig med bloggen men jag tycker du lyckats riktigt bra!

    Jag har också köpte boken men hunnit läsa lite grann bara, man undrar ju, men jag tror hon lever!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gabriel har bloggat tidigare oxå men bytt till wordpress nu. Och den blev mycket finar denna bloggen . Jo sönerna hjälper mig m bloggen, om det behövs. Det är dom som startat upp den här åt mig:-) jo jag vet att du köpt boken. Det var därför jag var tvungen att köpa den o börja läsa den också:-) jag hoppas o tror att hon lever också. Kram

      Radera