onsdag 9 januari 2013

Kvällsbesök mm

Nu är sonen i rensar tagen igen i sin garderob:-) Då måste man försöka hjälpa till med lite Tradera försäljning. Lite jackor ligger nu ute för försäljning. Han har en del ganska nya kläder som vi provar att sälja.
Sen har jag en stor kartong full med kläder som jag ska lägga ut också under dagen. Allt han har i garderoben har blivit för stort, så då är det ingen ide att spara på det. Det vi inte får sålt åker till röda korset.

Efter en stund fick vi oss en behövlig paus. Vi fick trevligt besök av vår äldsta son Christoffers kompis. Patrik kom över med sin lille son Simon på en fika hos oss:-) Det livar verkligen upp en trött kropp att få besök av en liten Simon.  Han är så lugn och snäll och verkligen lättroad. Och framför allt så glad. Det ser man i och för sig inte så väl här på min bild...när han matas med pepparkakor:) Men han hade ett mysigt skratt. Det var jätteroligt att dom kom förbi. Dom har trevliga kompisar våra söner:)
Tänk vad tiden går...att ens barn är så stora att deras kompisar hunnit få egna barn. Efter det dom gick hem senare..hann jag med att lägga ut lite på tradera. Sen blev det att sätta sig i soffan och titta på tv-programmet från vårt Pite Havsbad, som sändes igår kväll på tv:3 :-). Nej! Nu tillbaka till mina försäljningar:))

Ha det gott
Kram// D


4 kommentarer:

  1. Ja de små barnen ger en livslust!
    Det är ingen tvekan om det!

    Det är nog bra att du också har något lättsamt att styra med tror jag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut. En söt liten energikick kom på besök:) jo jag gillar att pyssla på, så det är bra:- ) Kram

      Radera
  2. Kul med lite besök mitt i allt. Lycka till med Tradera försäljningen.
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var kul, absolut:) tack fördet kära vän. Hoppas jag får sälja nåt oxå.Kram

      Radera