torsdag 17 januari 2013

Iphone ska det va...tycker jag:-)

Jag gillar min iphone:-) Det är så mycket man kan göra med den. Här är det tex markerat överallt...nästan...där vi åkte i sommar..och fotade:-) Om man zoomar in blir det ännu mera röda markeringar...haha:-)

(bilden är lånad...men min ser ut så här)


Här har vi t.o.m bildbevis att vi varit vid Triumf bågen i Paris...och promenerat efter Champ-elysés gatan. Men det har vi foton av också:-))))
Känns helt fantastiskt att vi varit och promenerat efter denna 2 km långa, mest kända boulevard:-)

Nog är väl ändå tekniken helt fantastisk nu för tiden:)

Kram// D

12 kommentarer:

  1. Håller med!

    Iphone är ett fantastiskt verktyg med många användningsområden!

    Triumfbågen besökte vi 1996 när vi firade 30 år tillsammans! Då hade jag ingen kameratelefon!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du håller med:-) man har allt med sig i denna lilla sak:) kul! Då har du också sett hur fint det var där:-) kanske ni åker tillbaka o firar fler år tillsammans:) Kram

    SvaraRadera
  3. Längtar till Paris, har varit där flera gånger, tycker det är en härlig stad.
    Varför just Iphone, går det inte lika bra med Samsung Galaxy? Jag har ingen av dom men funderar på att byte ev. Några tips och råd för och emot respektive märke.
    Kramizarrr

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt i Paris:-) Jo jag vet attt ni varit där...vi tog ju efter ert tips om campingen...vid boulogne parken. Helt suveränt:)
    Du vet att jag sagt tidigare att Iphone är klockren. Den kan och har allt:-)) Vi är lite apple nördar i vår familja förstår du kära Yvonne...kanske du också ska bli en sån...ha ha. Kramizar

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul med I-phonen, men ibland går det till överdrift. Har förbjudit barn och barnbarn att ha dem och Paddan med när vi träffas för att äta eller fika tillsammans. Då vill vi prata med dem. Numera ser man ju ungar SMSa varandra för de är i olika rum!? Då har det blivit fel. Men annars håller vi med. Vi har tidigare jobbat med Apple's datorer sedan mitten av 80-talet. Kanske mördar, vet inte, men vi har PC också. Men Apple's produkter är ju så lätta att lära sig. Alltid. Kramar 3 M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror, att om man börjat med Apple datorer o annat inom samma. Då är det nog svårt att lära om att använda nåt annat:-) ha det gott. Kram

      Radera
  6. jag älskar min Blackberry :)

    http://vicktoriamurawska.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Vicky. Vad bra att du gillar din mobil:-) vore trist annars. Vi har alla olika smak och användningsområde, då ska man ha det man gillar självklart. Trevlig helg

    SvaraRadera
  8. Fin vardagsblogg det här! Gillar sådana framom en massa mode, inredning, pyssel och recept. Sånt är ju förstås också kul då man får det med måtta :-)

    Skulle egentligen komma o titta på din Fototriss så jag vidare till den nu :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carita. Tack snälla. Jo detta är mitt vardagsglitter bloggande:-) hoppas du tittar in igen. Vi ses. Trevlig helg

      Radera
  9. Iphone har jag på jobbet och gillar den skarpt :) Hittade en ny funktion igår som gör att jag kan automatsvara med ett sms, om jag är upptagen. Man lär så länge man lever. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den bra IPhone. Det finns så många bra o lätta funktioner på den. Man lär så länge man lever, det är sant:-) Kram

      Radera