onsdag 10 april 2013

Äntligen ägare av en Mac !! :)

I går var det som en liten julafton för mej:) Yngsta sonen & hans kompis,  hjälpte mig att klicka hem en Macbook Pro med retina-skärm. Tusen tack för hjälpen Gabriel coh Mattias.:)
Sakta..sakta öppnades kartongen den levererades i....
....det gäller att suga på karamellen .....
....och njuta av det hela......
Att jag äntligen fått mig en mac!! Känns sååå roligt.
Nu gäller det bara att lära om, och lära sig nytt. Äldsta sonen skickade mej flera A4 ark med kortommandon :)) Lite att läsa och lära:). Om inte bara Telia strular så mycket med internet uppkopplingen så....hela förmiddagen har jag varit utan internet uppkoppling. Fram till nu.

Så nu ska jag åter till njutandet av att få klicka på en egen mac book pro:))

Kram// D

8 kommentarer:

  1. Grattis!
    Det kan bli min nästa!
    Använder min dotters ibland när jag är hos barnbarnen!
    Den verkar bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis tjejen! Vilken fin present! Fattar att det är roligt att leka med en sån leksak:)
    Har en fin kväll!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  3. Grattis till din nya vän. Skoj med nytt, men mkt att lära.
    Jag tycker du ska ta en minisemester och komma och besöka vår mässa i Gävle i maj, vore skoj att träffa dig i verkliga livet.
    Tack för dina fina kommentarer inne hos mig, det uppskattar jag mycket.
    Kram och ha en fin dag.

    SvaraRadera
  4. Får bara gratulera. Dessutom är Macen betydligt enklare än Pc för den som skall använda den. Har alltid gillat Mac och tyckt att deras upplägg varit väldigt logiskt och lättfattlig. Det kommer säkert att bli jättebra. Lycka till med omställningen. Kram 3 M

    SvaraRadera
  5. Grattis till den nya Mac, nu har du väl fullt upp med att läsa instruktionerna hihihi Lycka till
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Grattis till köpet, jag började med att lära mig Mac när jag gick in i datorernas värld och minns hur kul det var..och lätt!
    Lycka till med allt
    kramar

    SvaraRadera