torsdag 11 april 2013

Små dimmer till husbilen


Ett tips från maken:)

Kikar in här på kvällskvisten o tipsar om ett tips, som maken har lagt ut på vår andra blogg:)) Kjell har köpt hem några små dimmers som han ska montera i vår husbil. Jag tycker att det är så mörkt o trist vid sängarna. Och att led slingorna lyser för starkt. Så därför ska han fixa dit en dimmer...så jag får mys ljuset som jag gillar så skarpt:)) Det kommer bli spännande att få se hur det kommer att bli. Men det måste vara varma dagar först innan han kan göra detta. Led slingorna är självhäftande...därför måste värmen infinna sig först. Är någon sugen att köpa några små dimmers så kan Kjell fixa det till er. Han har lite kontakter...så ni betalar endast 60 kr / dimmer, som ser ut så här.
Så här små är dimmern...lätt att gömma undan:)

Kolla in resten på vårt resglitter..vår andra blogg: http://resglitter.bloggo.nu/

Sov gott
Kram/D

7 kommentarer:

  1. Freedomtravel.Tack:). Detta är ett "gammalt" jobb i trappen:) dimmern är inte ikopplat ännu där vi ska ha den. Vi har ingen dimmer i trappen.

    SvaraRadera
  2. Hmm men jag ser ingen bild?!
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Joy: jag ser det...måste titta på det när jag kommer hem

    SvaraRadera
  4. Joy: Hoppas ni kan se nu. Har haft nåt konsligt fel med blogg bilderna just på detta inlägg

    SvaraRadera
  5. Ja nu ser jag bilden, det blev verkligen fint, nu hittar ni fram till sängarna och inte behöver snubbla runt i mörkret hihihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. alltid bra med små tips på saker som kan höja mysfaktorn :)
    kram

    SvaraRadera