tisdag 2 april 2013

Nu har jag smycket till salu:) nya fr butik

 
Jag känner mig lite som en "kursare" just nu:-) Säljer smycken...halskedjor, örhängen, ringar:-)) Allt är nytt i påsar. Detta är inga smycket som jag gjort utan dom är helt nya fr butik. Jag har här fotat mina egna smycken:), dom som jag köpt själv för att använda.  Jag gillar dom skarpt. Kanske ni också gillar nåt av smyckena. Ni kan handla av mig om ni vill:-) Till mannen: Varför inte köpa en present till flickvännen, frugan eller till er tjejer, varför inte köpa ett smycke till dej själv.
 
Här kommer ialla fall  ugglor på rad:)
Denna söta uggla tex.
Total längden är: 40 cm, ugglan är 4x5 cm...jättesöt.
 
 Pris: 30 kr/st
 
 
Matchande örhängen till kanske? :-) 7mm bred x 10 mm hög
 
Pris: 20 kr/par
 
 
Här kommer nästa favorit för mej: Total längd: 45 cm, Ugglan 9x4 cm. Hur söt som helst, med ledad kropp. Vikt: 24 gram.
 
 Pris: 40 kr/st
 
 
Här är örhängena som matchar till...finns i silver o guldfärgade. Själva ugglan är 5 cm lång, 2,5 cm bred, och med ledad kropp även den. Den är också hur söt som helst. Vikt 7 gram.
 
Pris: 30:-/par
 
 
" Ros " ringen i silverfärg finns i storlekar som 16 & 17 mm
Supersöt den också.

Pris 20:-/st
 
 
Äppelörhängen i rött och grönt. Dessa små sötingar är 1 cm stor.

Pris: 20:-/par. röda eller gröna.
 
Frakt 6 kr tillkommer.
 

Finns det nåt som passar er..hör av er via min mail.
degens_1@hotmail.com

Alla smycken är nya från butik och är i förpackning.
 
 
Ha en bra dag
Kram// D

3 kommentarer:

  1. Fina smycken, det kommer säkert att gå bra!

    Lycka till o
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den där första ugglan tjingar jag om det är ok och ingen annan har gjort det innan :)
    JAg skickar ett mail till dig

    SvaraRadera
  3. Lennart: Visst var dom fina:) kram


    Agneta: Det är ok. Jag har fler:) kul att du gillar mina ugglor. Kram

    SvaraRadera