söndag 21 april 2013

Tjejkväll för mej med väninna.

I fredags hade jag och min väninna Janja en tjejkväll...bara vi två. Vi åkte iväg och åt en pizza på vår pizzeria bredvid oss där vi bor. Där vi sedan satt och surrade ett tag. Kjell var ute med jobbet och Janjas make jobbade. Så vi fick rå om varandra ifred:) heeela kvällen:)
Janja och Jag
Dom har verkligen jättegod mat på detta ställe. Proppmätta åkte vi vidare hem till oss. Det blev en lugn o skön kväll. Jag hoppas vi får tillfälle att göra detta igen. Min fina väninna o jag:-). Idag ska Jag o maken åka till Ikea. Sonen ville också åka med. Det blir trevligt. Då får vi rå om honom också idag:)

Ha en jättefin söndag.

Kram// D

8 kommentarer:

  1. Anar hur mysigt ni hade det!

    I dag är det dags för oss att gå på ny visning, mer spännande än går!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lennart: jo vi hade jättemysigt:) Jag önskar er lycka till idag då:) hoppas att det går bra. Kram

      Radera
  2. Mysigt att bara få umgås och prata bort en stund. Håll nu i plånboken ordentligt på IKEA och köp inte upp alla limegröna saker du hittar ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Kors och tvärs: Det var trevligt:-) Jag höll hårt...inget i lime iaf:) Kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det mysigt med tjejkväll,då kan man fnissa åt allting hihihi.
    Ikea, blev det en sådan där "åka-ut-grej-till-lådan"?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tjejträffar måste vi ha ibland. Kryddar tillvaron. Ha dé!

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad roligt att få vara i fred med sina vänner ibland! Låter att ni hade det skoj också!
    Hih, ju jag var ute men det var inte tjejkväll, H är en go killkompis som kan lugnt sagt föra på dansgolv:)
    Alltid roligt att åka till Ikea:)
    Önskar dig en trevlig start på veckan!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  7. Låter som en skön och härlig kväll!

    Och nu är det ny vecka, hoppas att den blir bra på alla sätt och vis!

    SvaraRadera