tisdag 30 april 2013

Valborgsmässoafton



Då var det dags för April månads sista dag. Kan inte riktigt förstå att det är 1:a Maj i morgon:))
Synd att vädret är så tråkigt...med regn och snöblandat. Tycker synd om dom som ska ut och grilla med sina småttingar vid maj brasan. Det hade väl ändå kunnat få vara fint väder idag. Har gjort lite ärenden i dag, och hjälpt mina söta föräldrar lite:)) Vi har besiktat vår bil också. Det gick jättebra:) Nu blir det lite träning på mitt löparband. Sedan ska jag fixa till presenten till värdinnan för kvällen. Dit vi är bjudna på valborgs middag.  Måste också få tacke så jätte mycket för alla kommentarer här på min blogg. Jag blir sååå glad varje gång jag ser att någon gjort sitt avstamp hos mej. Det värmer. Tack snälla. Ha en trevlig kväll alla ni fina:)).

Kram//D

3 kommentarer:

  1. Hej På dig och din man!
    Vill önska er båda en jätte skoj Valborg!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Visst går tiden fort!
    Det är kallt och blåsigt här, vi håller oss nog inne med kottarna!
    Ha en trevlig Valborg och 1; à maj!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Som vanligt är det sista aprilväder, kallt och blåsigt!
    Själv väntar nattjobb nu!
    Ha en mysig Valborg!
    Kram

    SvaraRadera