torsdag 18 april 2013

Turkosa blommor

Jag som nu så smått börjat om med scrapbooking:)) Tror ni att jag klarar mig med dessa blommor, som sonen beställt åt mej:) Om jag har kvar några av mina rosor och dessa turkosa jättefina blommorna, ska jag stå på loppis och kränga lite buketter. Är någon sugen får ni köpa av mej här.

Dessa turkosa 3,5 cm stora blommor,  10:-/ bukett om 6 st + frakt. 
Maila mig isåfall till:  degens_1@hotmail.com, så löser vi det.
Nu måste jag bänka mig igen...Vårat hockeylag spelar ikväll igen. Om dom vinner ikväll, då kommer guldhjälmarna fram. Men det lär bli en tuff match. Tror att både Skellefteå och Luleå är taggade till tårna om vinst ikväll. Nu blir det en pärs igen ikväll. Hejja hejja hejja Skellefteå. I vår familj håller vi på er:))

Kram// D

6 kommentarer:

  1. Håller tummarna att dom vinner, vore kul att se er i Guldhjälmar!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Det vill jag se :) för nu kan de ju inte förlora! !
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Agneta: dom vann:) så skönt. Tack för att ni oxå hejjade. Kram

      Radera
  3. Fina blommor!

    Stort GRATTIS till Skellefteå!!!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lennart: tack. Dom är så duktiga Skellefteå:) Kram

      Radera