onsdag 24 april 2013

Gardinbyte. Vi firar med tårta

Igår passade jag på att byta gardiner i köket. Mina limegröna gardin längder tvättade, strök jag och la undan. Nu är det vit knyt gardin kappa med tryck på...som gäller. Åtminstone för sommaren:))
Det blev så ljust och fräsht. 
Som ni ser så finns det med lite lime grön text på gardinen:)
                                 Det måste finnas lite limegrönt i köket:) Ni vet att jag gillar det.

På en timme ungefär kommer mina föräldrar hit. Dom har gjort ett inköp idag som absolut måste firas:)
Så då bjuder vi på tårta. Jag är sååå glad för deras skull. Man ska unna sig och leva medan man kan.

Grattis igen kära mamma och pappa. Detta var ni absolut värda båda två:))

Kram// D

7 kommentarer:

  1. Vilken tur att det var lite " rätt färg " i alla fall:)) !

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lennart: Ha ha eller hur:) Kram

    SvaraRadera
  3. Så ljust det blev i erat kök nu. Själva har vi inga gardiner alls för tillfället, får se vad det blir när allt är klart.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Joy: Det blev så ljust o fint:) speciellt efter en lång o mörk vinter. Ni måste nog hitta ett kakel först innan gardinerna kan komma upp:)) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Dessan! Så fint det blev! Hoppas ni hade en trevlig firande!
    Önskar dig en skön dag från solig Örebro!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  6. Sirpa: Jo vi hade det jättetrevligt:)) Jag önskar dej detsamma från ett soligt Piteå. Kram D

    SvaraRadera
  7. Blev ljust och fint. Nu måste man passa på att släppa in så mycket sol och ljus man kan. Det har varit mörkt så länge. Vi är på väg hemåt nu och skulle gärna ha stannat ute minst en månad till. Men ibland är det saker som behöver göras och då får man bita ihop. Ha en riktigt skön helg när ni skall ut och fara. Kram 3 M

    SvaraRadera