torsdag 25 april 2013

Ny bil för mina föräldrar.

Nu ska jag visa er vad som hände igår. Det vi firade med en blåbärsstårta. Mina föräldrar köpte en ny bil. En Opel Corsa -2011. Inte konstigt att vi ville fira o gratta dom heeeela dagen. Jag som dotter är så glad för deras skull. Dom var så värd detta. Glada föräldrar har jag också. Extra glada just nu. Inte konstigt med en sån fin bil. Den har t.o.m rattvärmare. Lite avis är jag:) Dom har kört en Mercedes -1985. Såkart det är extra roligt nu då.
Jag är så glad för mina föräldrars skull. Grattis igen kära mamma och pappa. Roligt att ni fixade detta:))

Kram// D

3 kommentarer:

  1. Jätteroligt för dina föräldrar!

    Hälsa och gratta!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lennart: Det ska jag göra. Tack snälla. Kram

    SvaraRadera
  3. alltid kul med en ny bil :)
    grattis till köpet

    SvaraRadera