måndag 22 juli 2013

Loppis dag i Badhusparken

Som jag sagt förut..så finns det inget bättre än att få umgås med mina söner:-) Det fick vi denna helgen. Dom var sugna att gå o titta på denna lördagens loppis. Dom ville gärna hitta några fynd:-)
Lördags morgon kl 09.00 var vi förbi och hämtade upp yngsta sonen för att följa med oss till loppisen.
Här promenerar mina 3 favorit karlar:-). Maken till vänster. Äldsta sonen Christoffer och yngsta sonen Gabriel, över bron m fin utsikt.
 Dom har börjat att fixa till en park bredvid badhusparken. Det blir verkligen jättefint.
 Man kan se att arbetet är i full gång

Väl nere på loppisen..började jakten på fynden. Här är det LP- skivor som är intressant:)
Helt plötsligt var alla 3 nere på knä för att söka den perfekta LP:n. Jonna, Christoffer och Gabriel.
Det blev bara Christoffer och Jonna som hittade dom fina fynden. En härlig dag tillsammans hade vi. Det enda inköpet som jag och Kjell gjorde...var en liten blåbärspåse av en liten Thailänsk flicka som blev så glad över att hon fick sälja blåbär till oss:-) På kvällen blev det ett restaurangbesök för oss och sönerna. Efterrätten tog vi hemma...dom nybakade hast blåbärs bullarna som jag bakat.

Kram// D





3 kommentarer:

  1. Här är det Loppis varje dag!

    Ha en bra vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Loppis är kul att gå och titta på, ibland så fyndar man.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi skulle också kunna. Ha loppis varje dag hemma för ganska lång tid. Har alldeles för mycket grejor, så hos oss är det köpförbud vad gäller hushållsprylar, är det något speciellt du söker? Kanske har vi det! Men ha så kul! Kram 3 M

    SvaraRadera