söndag 7 juli 2013

Överrasknings besök hos kära väninnan

Nu när vi var i Stockholm så ville vi naturligtvis överraska kära blogg väninnan joytillsammans.
Här i bussen på väg till dom:-)

 Jag gillar att överraska:-)) Och det vi gjorde. Vi åkte ut till Yvonne o Jakob. Yvonne hade inte hunnit komma hem fr jobbet. Jag visste vilken tid hon slutade...så vi var där och väntade på henne:-))
Oj vad roligt det var när hon blev så glad över att vi var där. Flera bamsekramar. Vad roligt det var!!:-). Jag kan väl säga att vi kände oss väldigt välkomna:-)
Vi var mest ute hos dom, och ute på deras altan. Det var så härligt.

Yvonne o Jakob fixade värsta grill middagen. Dessutom bakade Yvonne en jättegod efterrätt. Kladdig kladdkaka. Mums. Hon är duktig i köket med allt sitt bakverk hon gör. Det var jätte gott:-))
Tusen tack för allt gott...mat och efterrätt. Det var jättetrevligt. Tänk vad dom fixade för vår skull.
Jakob var den perfekta servitören:-)) och grillmästaren. Jättegod mat.

Nu hoppas vi att våra vänner kommer hem till oss och hälsar på. Det är tanken dessutom. Så vi hoppas att vädret är bra så dom vill köra upp dom 90 milen till oss:-)

Kram// D

4 kommentarer:

  1. Vilken kul överraskning - förstår att dom blev glada! Kram

    SvaraRadera
  2. Lennart och Anette (kors o tvärs): nästa gång är det vi som ses...på Elmia mässan.:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Tusen Tack själva,för att ni kom förbi, jag skrattar åter igen när jag ser bilderna hihihi Och dessutom hjälpte till med veden!
    Vi ses snart igen och då är det våran tur att åka norr över. Tat lugnt på vägen hem.
    Kramiz

    SvaraRadera