onsdag 29 januari 2014

Hockey vinst :-))

VINST 5-1 till vårt lag Skellefteå AIK :)

Måste bara få skriva av mej!!! :-) Igår fick vi se hockeyderby mellan vårt lag Skellefteå AIK-Luleå. Och detta hos vår son Gabriel. Vi har inte den kanalen hos oss, som matchen sänds på. Så då blir det till att besöka sonen:) Det har gått så tungt nu i 5 matcher, men dom sista 2 har Skellefteå ryckt upp sig igen. I går var det riktigt roligt att se vårt lag igen. Dom var så pigga på isen. Och ville verkligen vinna igår. Det var så roligt att se:-)
Jag är sååå glad:-))
Här är resultatet när det var 30 sekunder kvar av 3:e perioden. 



7 kommentarer:

  1. Va kul att de vann!!

    Extra extra när det är derby ju!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis säger vi.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lennart: Visst är det extra roligt när det är derby. Nerverna är utanpå kroppen:-) Jag är så tokig när det gäller hockey:-)
    Det var verkligen jätte roligt att vårt lag vann så stort också:). Kram

    Joy: Tusen tack för det:). Kraam

    SvaraRadera
  4. Grattis till Skellefteå och Dessan............

    SvaraRadera
  5. Widings: Tusen tack för det:-) Kram

    SvaraRadera
  6. Förlåt, men vad glad jag blev när ni gav stackars HW en handräckning upp från bottenträsket. Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt att ha ett sånt intresse som hockey.
    Jag var väl mer intresserad under åren som gift då x-maken mer än gärna tittade på matcher. Då blev det att jag satt med oxå och gick in i spelet med liv och lust.
    Nu för tiden så blir det ingen sport alls.
    Kram

    SvaraRadera