tisdag 28 januari 2014

Sålt...min röda klänning:) Födelsedagsfix.


SÅLT !
Ibland går det bra att sälja på Blocket. Sitter just nu o väntar på att köparen ska komma och hämta den klänning som jag precis sålt. Innan vi ska åka till sonen och titta på hockey:)  Mina kära föräldrar har varit förbi idag. Då fick jag äntligen bjuda på fikabrödet som jag nyss bakat...för 1 v sedan ungefär. Mumsigt var det:) Och trevligt framför allt.
Har pysslat lite idag. Men kroppen har inte riktigt varit med idag :(....så det blir som det blir då. Det är söta sonen Christoffer som fyller år snart:) Då gäller det att vara ute i tid och börja knåpa:-D. För mej tar det tid att tänka fram vad jag vill göra till den som fyller år. Scrapbooking är inte så bara:))



5 kommentarer:

  1. Röd klänning!

    Jag tänker på Totta Näslund!

    " Den röda klänningen "!
    Vi har den i bobilen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin den var. Och smart att sälja iväg det man inte använder mer - det borde jag bli duktigare på
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så bra att någon annan får glädjas över den röda! Ha dé! Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Hej!! Fyller Chistoffer 30 år ?? Tiden bara rusar idag... ha en bra dag... Kram Carina C

    SvaraRadera
  5. Tittar in en snabbis och önskar dig en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera