tisdag 21 januari 2014

Panduro leverans


Ibland känns det som man bor i ingen mans land...speciellt när man inte har en hobbyaffär att kunna gå in i och handla, det man behöver för tillfället. Men då sa kära bloggväninnan: joytillsammans.blogspot.se .... att det var rea på Panduro. Så sagt och gjort....klickade hem lite saker till mitt pysslande:)
Lite som julafton...att få packa upp en stor kartong...med mitt "lilla" inköp :) Såg ut som jag beställt massor...men så var inte saken:)
Nu är jag jätteglad och nöjd när jag kan pyssla och koppla av lite igen.Testade mina figurstansar direkt:)

***********
Var rädda om varandra. Detta stämmer så bra, det jag hört flera gånger....
- Kör inte fortare än din skyddsängel hinner flyga:) -


5 kommentarer:

  1. Å så länge sedan jag beställde från Panduro.
    Kul med sysselsättning!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt med lite pyssel som förgyller tillvaron i väntan på ljuset!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Då måste jag få fresta lite med att Panduro har butik här i stan ;) Ska bli spännande att se vad du kommer att pyssla ihop.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bra att du har fått lite att göra nu när ni har så kallt ute.
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Millan: Jo det är jättekul med sysselsättning....av detta pyssliga intresset ialla fall:) Kram

    Lennart. Det är sant...för ljuset är på gång. Det känns jättehärligt när det är ljusare tidigare på morgonen o längre på kvällarna:-)) Kram

    Kors o tvärs: Oj lyckos er som har Panduro i stan:) Det lät frestande:)) Kram

    Joy: Absolut. Det är så sant:-) Kram

    SvaraRadera