torsdag 2 januari 2014

Husbilsklubbens årsmöte bokat -2014

Vi fick ett telefonsamtal av vår gode vän...Leif..självaste ordföranden i husbilsklubben:)) Han undrade om vi sett att det var dags för ett årsmöte i Göteborg. Inte hade vi det inte...så vi är så vansinnigt glad att han hörde av sig nyårsafton till oss. Vi är i nuläget 4 st husbilar som ska köra ner till mässan tillsammans. Jag längtar redan till den 31/5...när årsmötet är. Nu kommer vi att åka iväg i samlad trupp tisdag kväll, från stan...om allt blir som vi tänkt.:-)) Det känns alltid lättare att ha nåt att se fram emot. Så nu hoppas vi också att fler av våra husbilsvänner och bloggvänner kommer till Göteborg. Plats: Fridhemspiren i Göteborg.Vore kul att ses...eller hur? (Hopps bara att jag lagt in rätt ställe på bilden, där vi ska stå med husbilarna?;-) Har ni inte bokat...gå in på Husbilsklubbens hemsida.

Kram// D

3 kommentarer:

  1. Det blir säkert trevligt men tyvärr så sammanfaller det med " vårat" årsmöte i Jönköping!
    Vi åker direkt från Jönköping till ALKO-KOBER och besöker Chassiefabriken!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp träff och årsmötet är bokat! Tack för att du informerade oss om det.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag var riktigt aktiv i Husbilsklubben under ett par år och skrev och kommenterade ganska mycket. Ledsamt nog tycker jag de flesta trådar spårar ur i rent trams. Dessutom blev jag varnad för att skriva och länka till min blogg. På min blogg skriver jag ibland om det dagliga arbetet i företaget och det fick jag inte göra. Det är reklam, fick jag höra. Därför har jag helt lämnat Husbilsklubben. Kram

    SvaraRadera