torsdag 23 maj 2013

Altanen är klar:)

Vår altan börjar närma sig sitt slut. Detta är del etapp 2. Jag har en supersnabb äkta hälft, som är så snabb på att bygga. Dessutom gillar han det också. Och bra blir det.

 En buske är dessutom uppgrävd och flyttad, till höger på bilden.  Jag önskade mej en lång trappa över hela...o det fick jag:))
Här har det börja hända saker:) trappsteget är klart och ena spaljeväggen är klar... vad fint det blir ett golv, när man slipper skarvar överallt. Kjell hittade virke som var långt nog för att slippa det.
Färdig !! :) Så härligt altangolv att gå på. Tusen tack kära maken...detta gjorde du bra:)
Nu fattas bara lite blommor:) Men det kommer det också:))

Sen vill jag passa på och tacka alla söta vänner o familj för gratulationerna idag:) Det värmer i hjärtat.

Kram// D


8 kommentarer:

  1. Det var snabbt jobbat!

    Han är flink din make!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej o Hå, här händer det grejer vill jag lova. Medans jag var på Intiman igår kväll, så fixar ni altangolv hahaha Det blev jättefint, duktig "handy-man" du är Kjell. Nu kan ni sitta där dygnet runt, i solskenet hihihi
    Stor Kramiz och Grattis till dig Dessan

    SvaraRadera
  3. Vilken fin altan och vilken duktig man du har. Kram

    SvaraRadera
  4. Anonym är Agnetha...... Bara så du vet. Kram igen

    SvaraRadera
  5. Hej Dessan! Så himla fin den blev! Han är så duktig:)
    GRATTIS!
    Ha en mysig fredag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  6. Åh vad fint! Härliga stunder där kan jag tänka... kram

    SvaraRadera
  7. Så fint! Och ett jätte-grattenäran till dej på födelsedagen! Kram

    SvaraRadera
  8. Vilket jättejobb. Nu blir det så fint så ni måste sitta hemma när det är fint väder istället för att vara ute och fara med husbilen. Skämt åsido, visst är det kul att få det så fräscht och fin och så lite vindskydd också. Grattis till nya fina altanen och mycket bra jobbat Kjell! Ha det så gott. Kramar 3 M

    SvaraRadera