måndag 27 maj 2013

Loppis och kaffe hos Eva o Ulf :)

 Vi har verkligen haft en jättebra helg. Det har varit så varmt och härligt hela helgen. Men varmast var nog i lördags. Jag testade verkligen min reaktion på björkpollen och cyklade ner till loppisen i stan. När vi cyklade tittade jag på björkarna. Dom hade inga hängen!! Det är konstigt. För det är dom jag reagerar mot. Men det verkar inte finnas nåt pollen i år. Inte för att jag saknar det...absolut inte det!!. Ifjol var det så mycket björkpollen....det hade inte varit så mycket sen 32 år tidigare. Kanske därför inte björkarna orkar pollinera i år också. Kan faktiskt stämma det.
 Vi träffade våra goda vänner Ulf och Eva på Loppis. Dom ville vi skulle komma o hälsa på. Dom stod på campingen, ett stenkast från loppisen, med husbilen. Självklart gjorde vi det. Vi trivs jättebra tillsammans med dom. Här är det allmän solning för dessa 3:)) Det gäller att passa på när solen är framme och värmen är så naggande god:)
 Här sitter Eva med deras... Linus.:)
Dom trivs så bra med deras fina husbil. Det är inte så konstigt. Den är jättefin:)

(Loppis Nolia området)
Tack snälla vänner för kaffet. Det gör vi om, absolut. Ang, loppisen...inte handlade jag nåt. Hittade faktiskt ingenting jag behövde. :)) Trots att det var maaassor med bord.  Nästa lördag börjar loppisen i vår badhuspark. Så någon gång ska jag  stå o sälja också. Det blir kul:))

Kram// D

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt väder ni ser ut att haft, härligt och att du kan vara ute, ännu bättre!
    Linus, det var en fin fågel.
    Ser att det finns en rolig vattenrutschbana i bakgrunden, kanske vi får tillfälle att testa den framöver?!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Visst var helgen fin!
    När vi kom hem i går började det regna men när vi lämnade Sundbyholm var det sol!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser att färgen på er djupnar från rött till brunt ;) Så härligt ni haft! Kram

    SvaraRadera