fredag 10 maj 2013

Regn och Filmkväll

Här har det regnat konstant i 2 dagar nu. Oj oj så less jag är. Våran husbilsresa i helgen regnade in. Inte var vi sugna att åka iväg med den när vädret är som det är. Jag vill kunna sitta ute och må gott, med min kaffekopp och en god kaka. Då njuter jag.:) Men det kommer också så småningom:) Men regnet är ju bra...jag vet. Det är bra för mina stackars frön jag sått i mina pallkragar ute. Bara dom inte regnar bort?

För våran del blir det en lugn kväll i soffan istället, med filmen mammas pojkar:)) Jag gillar Mia Skäringer...hon är så bra:) Ha en fin kväll.
Trevlig helg

Kram// D

9 kommentarer:

  1. Ha en trevlig kväll, Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Trist med sånt regnande, men då passar ju en film alldeles perfekt :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kors o tvärs: absolut.Vädret är dåligt . Filmen var inget vidare. Kram

      Radera
  3. Det är lite långt för er men annars har vi sol på Öland.
    Vackert väder under hela vistelsen så när som på onsdagskvällen då det åskade!

    Filmen har vi sett, jättebra!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ledsen att behöva säga att: här skiner solen och sommarvärmen har kommit! Regnet gör gott för dina fröer, vi har inte planterat några ännu.
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Hej Dessan! Så tråkigt att det har regnat hos er! Roligare åka iväg än sitta bara hemma men det går väl lite lättare när man tittar på filmer!:)
    Önskar dig en skön söndag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  6. så trist med ihållande regn i dagar...visst behövs regn men jag tycker att det borde införas nån sorts regnlag; bara regn på natten :)

    SvaraRadera
  7. Vi har haft någonliten skur bara, på hela tiden sedan vi kom hem igen. Nu är det nästan för torrt och vi behöver regn. Nu börjar vi bli klara med alla måsten i trädgård och hemma så nu kan vi dra oss ut på tur igen. Skönt. Nu åker vi norr ut till Tumbo för att byta luckorna som har fuktskador och efter det till bl.a. sonen i Stockholm. Skall bli kul att umgås några dagar tillsammans det blr tyvärr inte så ofta pga. Att han jobbar så mycket. Att björken har slagit ut det märks, nu har snart allt som ger pollen slagit ut så nu hoppas jag slippa att stora och ha rinnande ögon. Men vackert är det. Kram 3 M

    SvaraRadera