tisdag 14 maj 2013

Ny musmatta och visitkort

Musmatta och Visitkort


Maken klagade över att vi inte hade någon musmatta...Så vi hittade en sida på nätet som gör mus mattor efter kundens önskemål. Det fick bli en bild på "lilla pärlan" :-) såklart. Så nu ligger en ny mus matta med trycket av vår nya husbil..på skrivbordet. Då har vi nåt snyggt att titta på:) Ett tips till er andra kanske. Varför inte göra en egen med din favorit bild på. Nog för att jag gärna gjort en med mina söner på:) Men det blev det inte som ni ser:-)) Beställde även från Vistaprint, visitkort. Det var hur länge som helst sedan vi hade några visitkort. Men jag fick ett av Yvonne, joytillsammans och ett av Lennart när vi träffades på Kista mässan. Det var roligt att få ett av dom. När vi täffas nästa gång, är det dom som får ett av oss. Ha det gott alla. Nu ska jag gå ut i pärlan o fixa lite:)))


Kram// D

6 kommentarer:

  1. Snygg bild!
    Bra med visitkort, mindre risk att nummer eller e-post blir fel!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Dessan! Vilken fin musmatta den blev! Visitkort är inte dum idé:)
    Önskar dig en skön kväll och en fin onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  3. Lilla Pärlan, blev jättefin på mattan. Visst är det roligt med bild på visitkortet, det har även vi på vårat.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Så fin mus matta. Jag har gjort med barnen på för något år sedan. Visit kort va ju en bra ide. Tack för tipset.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Snyggt!
    Kul med personliga bilder!
    Ska kika in där, har beställt visitkort till mannen där för många år sedan.
    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera