torsdag 2 maj 2013

Stora snöflingor!! :)

Nog var det väl bara för att jag pratade om björkpollen och lövsprickning igår...som stora lapphandskar trillar ner från himlen idag, just nu.:) Jag promenerade till stan i morse..innan jag var framme, formligen ramlade det tjockt med stora stora snöflingor från ovan:)) Jag blev så full i skratt.:))och vit av snön.
Kan ni tänka er att bli full i skratt av en massa snö:) Det var så otroligt vad det snöade:)) Men jag vet att detta kommer att smälta bort...Mitt i skrivandes stund så har det slutat...Tala om april väder...fast vi är inne i Maj månad nu:) Tänker på fler av våra nyvunna vänner som är ute med sina husbilar nu...i denna snö. Hoppas dom klarar sig, ett par från Boden och ett annat par från Kalix. Sköt om er o kör försiktigt.

Kram// D

7 kommentarer:

  1. Somliga straffar gud omedelbart:):)

    Blä någon snö vill vi inte ha!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, men är det sant! Hjälp... man börjar ju undra vad det är för land man bor i egentligen... ;)

    SvaraRadera
  3. Hej Dessan! Nej men usch! Snööö! Inte bra!:) Hoppas den är borta nu!
    Har en skön kväll!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  4. Stackars er, tur att ni inte är ute med Pärlan. Vi har däremot haft en underbar dag, trots att det har blåst och vindbyxorna var på!
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. åh jisses, jag ska ju absolut inte klaga på mina minusgrader på morgnarna mera! Lovar!
    Här har jag suttit i linne o capri under em och är nu lite solbränd i nyllet och på axlar. O pollen klgas det på i mängd i familjen, tack o lov så är jag befriad från den allergin!
    ha en trevlig helg, själva ska vi vara två dagar i simhallen..synd på soldagarna som ska vara underr helegen
    kram

    SvaraRadera
  6. Man kan ju bryta ihop för mindre, även om man vet att det försvinner snart igen. Nu skriver vi ju maj, det är förfärligt. Hoppas värmen kommer till dig också, vi har släppt ur den ur bagaget här hos oss. Kram 3 M

    SvaraRadera
  7. Usch och fy - hoppas det försvunnit nu. Själv tycker jag det känns som om det är väldigt lätt för att hålla sej för skratt när det ser ut som hos dej. Kram

    SvaraRadera