tisdag 21 maj 2013

Kolla in ögonfransarna:)

 Detta är mitt Vardagsglitter...att hitta små ljuspunkter som verkligen gör mig glad. Och detta gör mig glad:)) Ni får tycka att jag är konstig som vill sätta "fransar" på vår husbil...varsågod.   Jag har ialla fall sökt och sökt efter ögonfransar till bilen. Jag tycker att det är en hon, ännu mera nu. Dessutom tyckte Kjell också att lilla Pärlan blev fin med sina fransar:)) Vi är nöjda båda två. Det är huvudsaken.
Lilla pärlan våran ser ut som jag vill nu. Och det gör mig såå glad:))

Mer bilder har vi på vår andra blogg:   www.resglitter.bloggo.nu

Idag har nysningarna och rinnsnuvan ökat, pga pollenökningen i luften. Så nu exponerar jag mig inte speciellt mycket ute. Ha det så bra.

Kram// D

8 kommentarer:

  1. Tur att smaken är som baken. Men det är kanske roligt? Huvudsaken är att ni tycker det är kul. Då ska man göra det, så är det bara. Kram 3 M

    SvaraRadera
  2. Ingen tvekan om "glittrighet"! :-)

    SvaraRadera
  3. Hej Dessan! Alltså sååå snygg hon är!!!:) Såg att ni har haft det riktigt mysigt!
    Ja, pollen är inte rolig sak till er som är allergiska, usch!
    Önskar dig en skön kväll!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  4. Hahahaha såå underbart roligt och lite kitschigt. Nu känner vi lätt igen er ute på vägarna.
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Näää, jag svimmar!!! Vilka roliga, häftiga och coool-snygga ögonfransar! *S*

    SvaraRadera
  6. Haha, vad häftigt. Då ser man när ni kommer ....
    Nu är jag klar i min vagn. Pust vilket jobb, men det var det värt.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera