fredag 24 maj 2013

Planteringen växer:)

Hej hopp i det vackra vädret:)) Dn 7 maj planterade jag ut lite frön i mina pallkragar, som Kjell dessutom målade röda åt mig:)) allt för att det ska smälta in och stämma med färgerna ute. Ialla fall...så gick jag ut en sväng för att titta till mina små liv.
Men titta!! så mycket det växer under såduken:)) det riktigt knakar där det växer:) Nöjd är jag.

Sedan ringde en kvinna på vår annaons...från Stockholm. Dom ville köpa våra sidoväggar till husbilen. Så snart åker maken iväg med detta paket till bussen, för att dom ska åka vidare till storstan:))
I morgon har vi vår stora sommarloppis som startar för säsongen i stan. Jag hoppas att jag mår bra i morgon också,med allergin. Så vi kan åka ner och titta om man behöver nåt:)) Kanske? :)

Trevlig Helg

Kram// D

4 kommentarer:

  1. Ja, så är det med loppis. Man vet inte att man behöver något förrän man ser det! I morgon far jag mellandottern Tina och Tims fästmö Jolina på Lions loppis här i Boden. Det ska bli så kul!
    Hoppas du mår bra så du kan fara. Kram och lycka till med loppisfynden

    SvaraRadera
  2. Hej Dessan! Loppis är alltid roligt! Hoppas du kan gå, tänkte på din allergi!
    Mys!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  3. smarrigt värre och kul att odla själv. Jag har dock en tendens att odla för mycket.... :)

    SvaraRadera
  4. Det är till att ha gröna fingrar!

    Loppis kunde vi ordna om vi hade lust, men det blir nog någon som får hämta!

    Kram

    SvaraRadera